(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

پورشه 911GT3 RS اسپرتی ترین 911 جاده ای

پورشه 911GT3 RS با موتوری قوی تر -وزن کمتر-گیربکس کوتاه تر-سیستم تعلیق اسپرت تر و بدنه ای آئرودینامیک تر به زودی راهی جاده ها خواهد شد.این مدل که نمونه مسابقه ای پورشه 911GT3 محسوب میشود جواز تردد در خیابانهای اروپا و آمریکا را دریافت کرده و تنها تفاوت آن با مدل استاندارد در روحیه جنگندگی آن است.

ادامه مطلب ...

سیستم پایداری الکترونیکی خودرو(ٍESP)

active safty system (سیستم فعال) سیستمی است که در هنگام شزایط دینامیکی خدرو باعث عدم تصادف میشود -ABS-ESP-EBD  

passive safty system (سسیتمهای غیر فعال) سیستمی که بعد از تصادف فعال شده و از آسیب جلوگیری میکند. AIR BAG 

سیستم ESP جزئ سیستمهای فعال است و سبب میگردد تا اصولا حادثه ای رخ ندهد واز بروز آن جلوگیری میکند 

ادامه مطلب ...

نوبل M600

Nبه عقیده مدیران شرکت نوبل تکامل یک مسیر یا یک فرایند است نه یک هدف و به عبارتی تکامل چیزی است که مرتب باید ادامه یابد. 

نوبل M600 جدیدترین محصول این شرکت است که بدون کمک سیستمهای الکترونیکی و تنها با اتکا به مهندسی پیشرفته شاسی و سیستم تعلیق بالا ترین سطح از لذت رانندگی را فراهم میآورد.

ادامه مطلب ...

آئودی S5 اسپرت بک

شرکت آئودی در نمایشگاه فرانکفورت 3 دستگاه اتومبیل جدید معرفی خواهد کرد که عبارتند از : 

S5اسپرت بک-A4 با موتور 6سیلندر 3لیتری و توربو دیزل-A2 با موتور 1.2 لیتری تزریق مستقیم سوخت که دو مدل آخر بیشتر با هدف کاهش مصرف سوخت تولید خواهد شد.

ادامه مطلب ...

کوروت Z03

اتومبیلهای شورلت و مخصوصا مدل های کامارو و کوروت همواره بعنوان اتومبیلهایی اسپرت با قیمت مناسب مطرح بوده اند و تیونرهایی چون Baldwin و callaway هر از گاهی کوروتها و کاماروها را به اتومبیلهای بهتر یا کاملا جدید تبدیل کرده اند.در این اواخر یک نام جدید به لیست تیونر های کوروت و کامارو افزوده شده و آن Ugur Sahin است.

ادامه مطلب ...

لامبورگینی رونتون (Reventon )

لامبورگینی از زمان تصاحب آن توسظ آئودی رسد چشمگیری داشته و ساخت اتومبیلهایی چون مورسیه لاگو و گالاردو  دو نقطه عطف در تاریخ این خودرو ساز به حساب میآیند ولی به جرئت میتوان گفت که ارزنده ترین محصول لامبورگینی تا به امروز چیزی نیست به جز رونتون با تیراژ تولید 20 دستگاه و بهایی معادل 1.4 میلیون دلار .حتی مورسیه لاگو LP640 با موتور 12 سیلندر و640 اسبی و بهای 325 هزار دلاری خود در برابر این هیولا حرفی برای گفتن ندارد.تیم تحقیق و توسعه لامبورگینی برای اثبات توانایی های خود مورسیه لاگو LP640 را بر مبنای جنگنده F-22 ارتقا داده اند و بدین شکل رونتون خلق شد.

ادامه مطلب ...

لامبرگینی گالاردوLP560-4

شرکت لامبرگینی مدل جدیدی ا زگالاردو را با نام LP560-4 روانه بازار کرده است.این مدل همانطور که از نام آن پیداست 560اسب بخار قدرت دارد که آن را مدیون موتور جدید 10سیلندر و5.2 لیتری خود است.شتاب از0-100 کیلومتر آن 3.7 ثانیه و شتاب0تا 200کیلومتر آن 11.8 ثانیه است و حد اکثر سرعت این اتومبیل 325 کیلومتر بر ساعت میباشد.

ادامه مطلب ...

پورشه 911GT3 RSR

پورشه GT3RSR برای شرکت در مسابقات سال2008 دچار تغییراتی اساسی شده است .این اتومبیل در مسابقات24 ساعته لمان-نورنبرگ رینگ وSPA پیروزی های ارزشمندی کسب کرده . 

علاوه بر تغییراتی که در زیر بدنه وجهت کاهش وزن انجام شده باید به قسمت جلویی اتومبیل اشاره کرد که جهت بهبود ضریب آئرودینامیک تغییر شکل یافته است.

ادامه مطلب ...

برابوس SLR مک لارن

برابوس طی آخرین برنامه تیونینگ خود در سال 2005 رودستر SLR مک لارن را هدف قرار داده و طبق معمول خوب را به بهتر تبدیل کرده است

ادامه مطلب ...

پورشه کاررا GT با تیونینگ Edo

پورشه کاررا GT دارای یک موتور 10 سیلندر خورجینی به حجم 5.7 لیتر است که612 اسب بخار قدرت و610 نیوتون متر گشتاور تولید میکند . شتاب 0-100 کیلومتر آن3.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن 330 کیلیمتر بر ساعت است. 

شرکت Edo برای این خودرو 3 نوع پکیج تیونینگ در نظر گرفته است .که به برسی آنها میپردازیم.

ادامه مطلب ...

9ff GT9 سریعتر از ویرون

برای سالیان متمادی متمادی حد اکثر سرعت 386 کیلومتر بر ساعت که در سال1998 و توسط اتومبیل مکلارن F1 ثبت شده بود به عنوان رکورد جهانی حد اکثر سرعت شناخته میشد.تا اینکه بوگاتی ویرون موفق به عبور از مرز سرعت400 کیلومتر بر ساعت شد. پس از آن تیونر ها وخودرو سازان زیادی سعی کردند تا خود را به ویرون برسانند و حتی از آن جلو بزنند که یکی از آنها شرکت آلمانی 9ff بود.

ادامه مطلب ...

خودروی veritas rs iii

خودروی بودن سقف و دونفره veritas rs iii با ورود به عرصه سوپر اسپرت ها برای بسیاری از هم قطاران خود، خط و نشان کشیده است.

ادامه مطلب ...

۱۰ اتومبیل برتر سال ۲۰۰۹ از نظر مجله کاراند درایو تست

متخصصان این مجله برای ارزیابی اتومبیلها سه عامل را در نظر میگیرند

عملکرد کلی یا به عبارتی اینکه اتومبیل مورد نظر کاری که به آن سپرده شده را تا چه میزان خوب انجام میدهد. تاچه میزان رضایت مشتری را جلب میکند. و در نهایت دارای چه قیمتی است.

اتومبیلهای شرکت کننده باید مدل۲۰۰۹ باشند ولی اتومبیلهایی که در سال ۲۰۰۸ لیست شده اند نیز مجاز به شرکت در این تست هستند.لازم به ذکر است که ۱۰ اتومبیل حاضر در تست از میان ۴۰ اتومبیل مختلف و به صورت غربال انتخاب شده اند.

ادامه مطلب ...