(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

لامبورگینی کابررا، جایگزین گالاردو

قبلا تصاویری از مدل احتمالی کابررا منتشر شده بود. اکنون تصاویر این خودرو منتشر شده اند و می توان قسمت پشت این خودرو را نیز به خوبی دید.

انتظار می رود کابررا نکات کلیدی طراحی سستو المنتو را داشته باشد. نحوه عقب رفتن سقف این خودرو، بسیار شبیه به سستو المنتو است. انتظار می رود موتور 5.2 لیتری v10 کنونی در این خودرو نیز به کار رود اما لامبورگینی قدرت آن را تا 600 اسب بخار افزایش خواهد داد. هم چنین انتظار می رود در شاسی های کابررا از آلومینیوم و فیبر کربنی زیادی به منظور کاهش وزن استفاده شود.


کابررا نیز مانند گالاردو در دو مدل کوپه و روداستر و با دو سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب و چهار چرخ فعال موجود خواهد بود. از زمان عرضه گالاردو در سال 2003 تا کنون، این خودرو 13 هزار دستگاه فروش داشته است و در حال حاضر پر فروش ترین لامبورگینی محسوب می شود.

انتظار می رود لامبورگینی، نسخه کانسپت کابررا را ماه سپتامبر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت نمایش دهد. مدل آماده تولید این خودرو نیز سال آینده در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2014 رونمایی خواهد شد.


معرفی لکسس RC F

گفته می شود که rc f موتور 5.0 لیتری v8 با قدرت 455 اسب بخار خواهد داشت.

انتظار می رود لکسس rc رقیب اصلی ب ام و سری 4 از این خودروساز ژاپنی باشد.

لکسس rc f که در طراحی آن از lfa الهام گرفته شده است، مانند یک خودروی کاملا اسپرت ساخته خواهد شد. این خودرو، گیربکس هشت سرعته و قسمت های زیادی از فیبر کربنی خواهد داشت.


زمانی که rc اواخر سال آینده عرضه شود، قیمتی حدود 40 هزار دلار داشته و قیمت rc f نیز بیش از 100 هزار دلار خواهد بود. قیمت ب ام و m4 جدید حتی نزدیک به این میزان نیز نخواهد شد.

بد نیست که علاقمندان به این خودرو بدانند، گزینه های موتور مدل rc استاندارد، 2.0 لیتری توربوشارژ، 2.5 لیتری هیبریدی و 3.5 لیتری v6 خواهد بود.

انتظار می رود rc f در نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2014 رونمایی شده و باقی محصولات خط تولید rc ماه آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک به معرض نمایش گذاشته شوند.