(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

تقسیم بندی خودروهای شخصی بر اساس فرم ظاهری

1-سدان (sedan ):سدان یا سالون به خودروهای سواری معمولی یا اصطلاحا صندوق دار میگویند که دارای سقف ثابت .صندوق عقب مجزا ودوردیف صندلی بوده ومیتواند دو در یا چهار در باشد.سدان متداول ترین شکل طراحی بدنه خودرو میباشد.به عنوان مثال تندر90 یک خوروسدان است.

ادامه مطلب ...

فراری HY-KERS کانسپت ,برگ سبز فراری یرای ورود به دنیای هیبریدها

شرکت فراری در نمایشگاه ژنو با یک اتومبیل سبز رنگ ظاهر شده بود.این اتومبیل که بر مبنای مدل 599ساخته شده HY-KERS نام دارد واز آخرین فناوری هیبریدی روز بهره میبرد.

ادامه مطلب ...

مصرف سوخت خودروهای داخل کشور(۲)

در این قسمت مصرف سوخت خودروهای موجود در کشور ارائه شده است .که میتواند برای بازدید کنندگان محترم بسیار مفید باشد .لازم به ذکر است که بازدید کندگان عزیز میتوانند مشخصات فنی این خودروها را درقسمت مشخصات فنی خودروهای شماره(۱)و(۲) ملاحظه کنند.

ادامه مطلب ...

فراری GTO599 سریع ترین فراری خیابانی تاریح

این اتومبیل مسیر کامل پیست فیورانو را در مدت1 دقیقه و24 ثانیه طی کرد که یک رکورد جدید و قابل توجه است .

موتور وگیر بکس این مدل با موتور XX یکسان است  وتنها تغییرات اندکی در آن اعمال شده تا قابل استفاده در خیابانها باشد و صدای آن باعث پاره شدن پرده گوش رهگذران نشود.موتور 12 سیلنر فراری باحجم دقیق 5999 سیسی در 8250 دور 670 اسب بخار قدرت و در 6500 دور 620 نیوتون متر گشتاور تولید میکند ورفتار آن بر خلاف موتور XX کاملا آرام و کنترل شده است.این موتور به یک میل لنگ جدید ,منیفولد ورودی اسپرت,سیستم 6 به1 ,کامپیوتر جدید و ده ها مورد دیگر مجهز است .و گیر بکس آن کماکان رکورد 60 هزارم ثانیه برای تعویض دنده ها را ثبت میکند.

ادامه مطلب ...

لامبورگینی گالاردو توئین توربو Heffner Gallardo

آقای جیسون هفنر یک نابغه واقعی است که هر نوع اتومبیل سوپر اسپرت را ب سیستم توربو مجهز میکند.آقای هفنر با دریافت مبلغ 39 هزار دلار 300 اسب بخار بر توان گالاردو میافزاید.تا شما در مجموع با پرداخت 8.130 دلار به ازای هر اسب بخار روی هم رفته 850 اسب بخار را زیر پدال گاز داشته باشید.

ادامه مطلب ...

هیسپانو سویزاV10کوپه سوپر اسپرت اسپانیایی

هیسپانو سویزا یک شرکت اسپانیایی –سوییسی است و نیامده قصد دارد تا در میان سوپر اسپرت ها جا باز کند. محصول این شرکت یک کوپه بسیار زیبا ومدرن با شاسی  الومینیومی و بدنه فیبرکربنی است که از یک موتو 10سیلندری 5 لیتری متعلق به ب ام و M5 نیرو میگیرد

ادامه مطلب ...

لامبورگینی مورسیه لاگو LP670-4 Super Veloce

از بین ده اتومبیل برتر دنیا Murdielago LP670-4 سوپر ولوچه تنها اتومبیلی است که صرفا برای علاقه مندان خودروهای اسپرت در کور چینطراحی وتولید شده است .هر مدل نام وشماره سریال مخوص به خود را دارد.این مدل یکی از جذابترین اتومبیلهای سوپراسپرت ودر طراحی بی نظیر و منحصر به فرد است.

ادامه مطلب ...

Ruf 911RGT-8 2011 اولین پورشه 911 با موتور 8 سیلندر

آیا میتوان یک موتور 8 سیلندر را در911 جای داد؟بله مهندسان راف با طراحی یک موتور ظریف و کوچک موفق به این کار شده اند.طول این موتور تنها 0.8 اینچ بیشتر از موتور 6 سیلنر باکستر پورشه بوده و حتی وزن آن 40کیلو گرم کمتر است.توان وگشتاور این موتور 524 اسب بخار در 8500 دور و 498 نیوتون متر در5400 دور یا به زبان ساده تر قوی تر وسبکتر از موتور 6 سیلنر باکستر پورشه است.

ادامه مطلب ...