(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

تبدیل مرسدس بنز A کلاس به موشک زمین به زمین!

شرکت mcchip-dkr برنامه تقویتی خاصی را برای مرسدس بنز a45 amg در نظر گرفته و ادعا می کند قدرت پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر خطی آن را در حد یک نمونه 8 سیلندر خورجینی، ارتقاء داده است!

 

قوای محرکه مدل مورد بحث، در حالت استاندارد توسط پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر خطی به قدرت 355 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن متر تأمین می شود اما مهندسین شرکت نام برده موفق شده اند در مرحله اول یا stage 1 این میزان را به 394 اسب بخار و 535 نیوتن متر افزایش دهند! سپس در مرحله دوم یا stage 2 میزان قدرت را به 414 اسب بخار (با گشتاور یکسان) رسانده و در مرحله سوم یا stage 3 نیز مقدار قدرت و گشتاور را به ترتیب به 444 اسب بخار و 550 نیوتن متر افزایش داده اند که همانند یک نمونه 8 سیلندر خورجینی می ماند! جالب تر اینکه، شتاب اولیه a45 amg با اتکا به کارآیی پیشرانه تقویت شده در مرحله سوم، در کمتر از 4 ثانیه ثبت خواهد شد!
برای این اتومبیل خاص، سیستم تعلیق اسپرت به همراه رینگ های آلیاژی 19 اینچی 4 پره در نظر گرفته شده که دور آنها را تایرهای «دانلوپ» به اندازه 235 میلی متر با 35 میلی متر پهنا در بر می گیرد. ورودی های هوای اطراف سپر، ترکیب رنگ های قرمز و مشکی برای تزئین بدنه، تزئین دور رینگ ها با رنگ قرمز، اسپویلرهای جلو و عقب و رکاب های جانبی اسپرت، بخشی از شاخصه های ظاهری a45 amg mcchip-dkr به شمار می روند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد