(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

کم مصرف ترین سوپر اسپرت خیابانی

Porsche 911 GT-2 

کمپانی پورشه جدید ترین مدل 911 GT2 را در نمایشگاه فرانکفورت آلمان به معرض نمایشگاه گذاشت.

این مدل اسپرت به عنوان قدرتمندترین سوپر اسپرت خیابانی معرفی شده است و در عین حال دارای یک ویژگی خاص است که در نوع خود بی نظیر می باشد و آن اینکه بعنوان کم مصرف ترین GT حال حاضر جهان شناخته شده است. پیشرانه جدیدی که برای آن در نظرگرفته شده است از مدل 3.6 لیتری Boxer 6 سیلندر می باشد که می تواند قدرتی برابر با 530 اسب بخار را در دور 6500 تولید کند و نیروی تورک آن معادل 502 پوند در حد فاصل دور 2200 تا 4500 که تنها در هر 100 کیلومتر مصرفی برابر 5/12 لیتر دارد که برای این موتور رقمی قابل توجه خواهد بود.
از خصوصیات منحصر بفرد مدلهای 911 جابجایی سریع است که مربوط به یک گیربکس 6 سرعته پر قدرت بوده که با تلفیق آن با موتور Boxer به انتقال قدرت به چرخهای عقب کمک بسزایی می کند تا در نتیجه بتواند در مدت 3.7 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر برساند.
911 GT2 جدید از یک توربو شارژر دو قلوی مخصوص بهره می گیرد. این توربو شارژر که از تازه های کمپانی پورشه است دارای یک خروجی گاز هندسی شکل است، همچنین مجراهای مکش جدید هوا که از جلو و در عقب از کنار به شیوه جدید تغذیه می شوند تا به عملکرد بهتر توربینها کمک کنند.
در قسمت منیفولد نیز با تغییراتی در حالت گردش و جریان هوا و نحوه خنک کردن و همچنین مجهز به صدا خفه کن برای جلوگیری از صدای خشن در سطح خیابان و استفاده از آلیاژ تیتانیوم در داخل آن و سر اگزوزهای استیل ضد زنگ که تمامی وزن آن برابر با 9 کیلوگرم است.
در ترمزها از سیستم PCCP در دیسکها بهره گرفته شده که در آن ازآلیاژهای فیبرکربن و سرامیک استفاده شده تا علاوه بر کاهش دما و گرم شدن، سرعت ترمزگیری را به بالاترین حد ممکن رسانده و به صورت ریخته گری ساخته و نصب می شود که تقریبا به رنگ خاکستری ـ آهنی در می آید.
قسمت زیربندی توسط سیستم الکترونیکی PASM ـ که مخفف Porsche Active Suspension Management است کنترل می شود و تعادل 911 G2 را تحت کنترل خود قرار داده است.
رینگهای آن در جلو در ابعاد 235/35ZR19 و در عقب در ابعاد 325/30ZR19 و از لاستیکهای اسپرت بهره می گیرد و وزن کلی آن معادل 3175 پوند است.
قیمت پایه آن از مبلغ 100/159 یورو شروع می شود. در پایان می توان از 911 GT2 به عنوان یک سوپر اسپرت خیابانی با مصرف پایین و همچنین بکارگیری بالاترین تکنولوژی یاد کرد
 

عکس ضمیمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد