(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

بی ام و Z4 جدید

هدیه ی سال نوی شرکت ب ام و به طرفدارانش روز گذشته به معرض نمایش گذاشته شد . این هدیه ی فوق العاده Z4 رودستر جدید نام دارد که قلب هر خودرو دوستی به عشق آن می تپد .

ویژگی های فنی :

 

Z4 جدید در سه مدل عرضه می شود : sDrive35i - sDrive23i - sDrive30i .

گونه ی 35i با یک موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی که 306 اسب بخار قدرت و 295 پوندفوت گشتاور تولید می کند عرضه می شود . با این موتور شتاب صفر تا صد کیلومتر Z4 برابر 2/5 ثانیه می باشد . برای این موتور می توانید گیربکس دوکلاچه را نیز سفارش دهید .

مدل 23i با یک موتور شش سیلندر به حجم دقیق 2497 سی سی و توان 204 اسب بخار به فروش خواهید رسید . حداکثر گشتاور نیز 184 پوندفوت است .

آخرین مدل نیز 30i می باشد که با داران بودن یک موتور 6 سیلندر خطی سه لیتری 258 اسب بخار قدرت و 228 پوندفوت گشتاور تولید می نماید .

نکته ی عجیبی که در این میان به چشم می خورد عدم در نظر گرفتن موتورهای دیزلی است که با توجه به محبوبیت روز افزون این گونه موتورها غدم استفاده از آن کمی عجیب به نظر می رسد .

Z4 جدید بر خلاف نسل قبل با سقف فلزی موسوم به " هارد تاپ " عرضه می شود . این سقف فلزی وزن بیشتری نسبت به سقف پارچه ای قبلی داشته ولی در عوض می تواند ظرف مدت 20 ثانیه از سر جای خود خارج شود .

فنربندی این خودرو با سیستم M supension شاهد یک نوآوری است . این سیستم می تواند ارتفاع خودرو را تا 10 میلی متر کاهش دهد و سه حالت مختلف را برای رانندگی در اختیار راننده قرار دهد .

Z4 با سیستم صوتی کامل و پیشرفته ای که چهار بلندگو دارد و 650 وات توان تولیدی آن است عرضه می شود . این سیستم توانایی پخش CD و DVD را داراست .

برای این خودرو انواع تجهیزات ایمنی نظیر سیستم پایداری الکترونیکی ( DSC )  و ایربگ های جانبی به همراه پشت سری های فعال در نظر گرفته شده است .   

 

عکسهای Z4  

1-2-3-4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد