ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
مجله آلمانی Auto Sport در کنار سایت Cargraphic با انجام این تست منحصر به فرد یک رکورد جهانی را ثبت کرد.البته نباید کمک بی اندازه تایر سازی Dunlop که پیست خود را در اختیار آنها قرار داد چشم پوشی کرد .تنها یک برنده در این مسابقه خواهد بود.کسی که در کوتاه ترین زمان ممکن به سرعت 300 کیلومتر در ساعت برسد و سپس در کوتاهترین زمان ممکن دوباره به حالت سکون برسد .به این شتابگیری 0-300-0 میگویند.البته تست این خودروها در شرایط معمولی میدانی صورت گرفته است و نه در شرایط ایده ال پس مثلا اگر میبینید سرعت نهایی و شتاب صفر تا 100 بوگاتی ویرون با آن چیزی که بصورت رسمی اعلام شده فرق دارد تعجب نکنید.
نام خودرو | قدرت(HP ) | سرعت نهایی | شتاب0-100 | شتاب0-300 | ترمزاز300-0 | شتاب نهایی |
9ff BT1000 4WD | 1000 | 392 km/h | 3.7s | 17.3s | 7.2s | 24.5s |
Bugatti Veyron | 1001 | 400 | 3.1 | 20.7 | 7.1 | 27.8 |
koenigsegg ccx | 806 | 395 | 3.8 | 21.9 | 7.3 | 29.2 |
Geiger ford GT | 790 | 360 | 3.6 | 22.8 | 7.5 | 30.3 |
Cargraphic 997 turboGt Rsc | 624 | 326 | 3 | 23.8 | 7.1 | 30.8 |
9ff911Turbo Cabrio TRC | 781 | 382 | 4.8 | 109 | 7.7 | 32 |
Edo competiton Maserati MC12XX | 800 | 390 | 3.7 | 25.5 | 7.1 | 32.4 |
Gambert Apolo | 700 | 327 | 3.9 | 26.7 | 6.6 | 33.3 |
Techart GT Street RS | 700 | 339 | 3.7 | 26.4 | 6.9 | 33.4 |
Edo Competition Porche911 GT2 RS | 670 | 335 | 4.5 | 27.5 | 6.8 | 34.3 |
Ruf RT12S | 685 | 360 | 3.6 | 27.3 | 7.1 | 34.4 |
Porche911 GT2 Rs | 620 | 330 | 3.4 | 28.6 | 6.6 | 35.2 |
Lamborghini Murcie LP670-4SV | 670 | 337 | 3.2 | 29.7 | 6.5 | 36.2 |
Mercedes SLR 722 | 650 | 337 | 3.8 | 29.6 | 7.6 | 37 |
Hohenester HS650 RR | 650 | 320 | 3.6 | 28.8 | 8.5 | 37.3 |
Lambor MuscieLP640 | 640 | 340 | 3.3 | 31.5 | 7.1 | 38.6 |
Lambo Galardo LP570 Suoerlegra | 570 | 325 | 3.6 | 32.3 | 7 | 39.3 |
MTM AudiRS6 Clubsport | 730 | 350 | 3.7 | 33.5 | 8.1 | 41.6 |
Edo competition Ferrari599 | 650 | 330 | 4.3 | 34.9 | 7.6 | 42.5 |
Corvette ZR1 | 647 | 330 | 4 | 35.4 | 7.3 | 42.8 |
Porsche911 GT2 997 | 530 | 329 | 3.7 | 36.2 | 6.8 | 43 |
Importracing Nissan GTR | 560 | 323 | 3.7 | 36 | 7.3 | 43.3 |
Wiesman GT MF5 | 507 | 311 | 3.9 | 40.6 | 7.1 | 47.7 |
Porsche911 Turbo PDK | 500 | 312 | 3.1 | 41.9 | 7.1 | 49 |
BMW Alpina B6 | 530 | 318 | 4.4 | 41.5 | 7.8 | 49.3 |
Mercedes SLS AMG | 571 | 317 | 3.9 | 42.2 | 7.3 | 49.5 |
Vath SL63 | 655 | 320 | 4.5 | 41.7 | 8 | 49.7 |
Geiger Corvett Z06 | 591 | 336 | 4.3 | 43.2 | 7.5 | 50.7 |
CorvettZ06 | 512 | 320 | 4.1 | 44.6 | 7.2 | 51.8 |
Porsche911 GT3 | 435 | 312 | 4 | 50.3 | 6.8 | 57.1 |
Lexus LFA | 560 | 325 | 4.1 | 50.6 | 7 | 57.6 |
Wimmer C63 | 565 | 305 | 4.8 | 51.9 | 8.3 | 60.2 |
SpeedArt Porsche Panaroma | 550 | 315 | 4 | 52.8 | 7.8 | 60.6 |
AC schnitzer GP 3.1 | 552 | 318 | 4.6 | 53.1 | 8 | 61.1 |
Aston martin V12vantage | 517 | 305 | 4.5 | 53.7 | 7.5 | 61.2 |
Bently Continental GT Speed | 610 | 322 | 5 | 59.4 | 9.2 | 68.6 |
Cadillac CTS-V | 564 | 308 | 4.7 | 69.3 | 7.7 | 77 |