ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
370Z فرزند تازه وارد نیسان در بازار داغ کوپه ها ، با طراحی فوق العاده و سقف فرورفته خود یقیناً نظرهای زیادی را به خود جلب می کند .
اما تیم طراحی senner معتقدند که همچنان فضا برای بهبود این کوپه وجود دارد و اولین کیت تیونینگ خود را برای مدل ژاپنی آن ارائه کرده اند. این تغییرات دو بخش بدنه و فنی را شامل می شوند . در بخش فنی کیت senner با افزودن سیستم اگزوز اینویدیا (invidia) و یکسری تنظیمات دیگر به منظور بهینه سازی عملکرد موتور ، قدرت خروجی آن را به 335 اسب بخار رسانیده است . همچنین سیستم تعلیق مورد بازنگری کلی قرار گرفته و تیونر ، تعلیق kw با قابلیت تنظیم سه حالته را به این پکیج اضافه نموده است . به کمک این سیستم راننده می تواند ارتفاع خودروی خود را از 15 تا 50 میلی متر در جلو و 15 تا 45 میلی متر برای اکسل عقب تغییر دهد .
در بخش خارجی کیت بدنه شامل قطعات متعددی از جنس فیبرکربن مانند دماغه جلو و دیفیوزر عقب می شود . همچنین یک اسپویلر برای فضای خالی بین چراغ های عقب طراحی شده است . تماس این کوپه زیبا با زمین از طریق رینگ های آلیاژی 20 اینچی لبه دارکه در دو رنگ سفید مسابقه ای و مشکی مات موجودند و توسط لاستیک های 9 اینچی وردشتین (verdstein) در جلو و 10 اینچی در عقب احاطه شده اند ، برقرار می گردد . هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این پکیج منتشر نشده است .