ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
پورشه GT3RSR برای شرکت در مسابقات سال2008 دچار تغییراتی اساسی شده است .این اتومبیل در مسابقات24 ساعته لمان-نورنبرگ رینگ وSPA پیروزی های ارزشمندی کسب کرده .
علاوه بر تغییراتی که در زیر بدنه وجهت کاهش وزن انجام شده باید به قسمت جلویی اتومبیل اشاره کرد که جهت بهبود ضریب آئرودینامیک تغییر شکل یافته است.
ورودی های بزرگ هوا در سپر جلو بامدل قبلی تفاوت چندانی ندارد و همچنین باله ها و اسپویلر ها همان نمونه هایی هستند که در مدل قبل دیده شده تا مقاومت هوا در برابر جریان هوا کاهش پیدا کند.موتور 6 سیلندر باکستر پورشه با 3.8 لیتر حجم تقریبا بدون تغغیر مانده است و همانند گذشته 465 اسب بخار قدرت و 430 نیوتون متر گشتاور را در 5800 و 7000 دور در دقیقه تولید میکند.محدود کننده الکترونیکی دور موتور در دور9400 وارد مدار قرمز شده و از افزایش سرعت دوران موتور جلوگیری میکند.
گیربکس 6 سرعته و سکوئنشال این اتومبیل قبل از این در اسپایدر RS تست شده و در مقایسه با گیر بکس قبلی سبکتر و کم اصطحلاک تر است.میل گادان بصورت کاملا مستقیم به گیربکس وصل شده و شیب صفر درجه آن این امکان را فراهم آورده تا مهندسان پورشه برای تنظیم سیستم تعلیق چندین حق انتخاب ذاشته باشند . از این مدل تنها 35 دستگاه مخصوص مسابقات ساخته خواهد شد.
سایر مشخصات فنی :
سیستم روامکاری موتور: کارتل خشک با رادیاتور روغن
اکتان سوخت: 98 بدون سرب
سیستم کلاچ:خشک- سه صفحه ای از جنس فیبر کربن با دیفرانسیل کلاچ دار
بدنه:فولاد گالوانیزه با قفس محافظ فولادی
سیستم تعلیق:مک فرسون استرات و کمک فنر های گازی SACHS -شاه فنر لولهای دوبل و اتصالات چند تکه در عقب
ترمز:دیسک های فولادی و خنک شونده با قظر 380و355 میلیمتر و گیره های یکپارچه آلومنیومی با6و4پیستونی
رینگ و لاستیک:رینگهای منیزیومی ساخت BBS و لاستیکهای بریجستون با ابعاد 11j*18-34 و
13j*18-12.5 با یک مهره در وسط
وزن :1200کیلو گرم
قیمت:380 هزار یورو