ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
مزراتی "MC12R "Edo Competition
ادو کارابگویچ" متخصص تقویت وارتقاء انواع سوپر اسپرت معروف و نامدار چون پورشه 911GT است ، به نظر او در یک MC12 استاندارد ، فقط درها و شیشه ها بدون عیب و ایراد هستند و در سایر مارد طراحان به معنای واقعی کلمه گند زده اند!برای مثال توان موتور بی هیچ علتی محدود شده و آیرودینامیک بدنه در حد سرعت های کمتر از 240 کیلومتر بر ساعت است
بنابراین MC12 مثل یک اتومبیل خیابانی صرف عمل می کند.با تعویض لاستیک ها از "پیرلی" به "بریجستون" و استفاده از مجموعه تعلیق جدید و کاملاً قابل تنظیم پیشنهادی "ادوکامپتیشن" یکی از اصلی ترین تغییرات صورت می گیرد ، روکش چراغها با جنس مخصوصی به نام Macrolon جایگزین می شوند تا حداکثر صرفه جویی در وزن انجام شده باشد و در مرحله بعد نوبت به بال بزرگ عقب می رسد تا جای خود را به یک براگیر مسابقه ای دهد اما مزراتی با چنین تغییری کاملا مخالف است.زیر پوست فیبر کربن MC12 که حکم بدنه را آن دارد ، اکنون پیشرانه ای به قدرت 700 اسب بخار در سرعت دورانی 8200 دور بر دقیقه آرمیده است که هنگام کار در سرعت گردشی 4830 دور بر دقیقه ،گشتاوری برابر 715 نیوتن متر تولید می کند.(یعنی به ترتیب 70 و 63 واحد قویتراز گونه استاندارد).برای دستیابی به چنین افزایشی در کارآیی موتور 6 لیتری مزراتی ، "ادو کامپتیشن" ، نوعی مجموعه اگزوز بسیار سبک وزن تعبیه شده که صدای آنرا از فراری بلندتر نشان می دهد!!!