ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
مورسیه لاگو LP710:
اول مورسیه لاگو بود , سپس LP640 آمد و حالا ادعا می کنند که LP710 هم آمده است!
کمپانی ادو کامپتیشن که قبلا جراٌت دست کاری اتومبیل هایی چون فراری انزو و پورشه کاررا
GT را پیدا کرده بود حالا به سراغ مورسیه لاگو LP640 آمده است.
موتور: دوازده سیلندر
لامبورگینی مجهز به هدرز های جدید،کاتالیزور های جدید،انباره های جدید،سر اگزوزی
جدید،میل سوپاپ های اسپرت،سر سیلندر دست کاری شده و ----- هوای جدید شده
است.به لطف این تغییرات از 6.5 لیتر حجم موتور می توان 710 اسب بخار قدرت استخراج
کرد.حداکثر گشتاور نیز به 700 نیوتن متر رسیده است که باعث می شود شتاب گیری 0 تا
100 کیلومتر بر ساعت در زمان فوق العاده 3.2 ثانیه انجام شود.شتاب گیری 0 تا 200 کیلومتر
بر ساعت نیز در کمتر از 10 ثانیه انجام می شود تا کمتر اتومبیل خیابانی توان رقابت با آن را
داشته باشد.حداکثر سرعت نیز به طبع از 330 به 360 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
بدنه:برای هماهنگی با تغییرات اعمال شده کامپیوتر مرکزی نیز آپگرید شده و کیت آیرودینامیکی
شامل اسپویلر عقب با لبه متحرک استفاده شده است.رینگ های 19 اینچی با لاستیک های
[225/35zr19] در جلو و لاستیک های [325/30zr19] در عقب از نوع کانتینتال V-Max پوشانده
شده اند.این مورسیه لاگو دارای کلاچ تک صفحه ای خشک جدید و سیستم انتقال قدرت فقط
به چرخ های عقب است.با حذف دیفرانسیل جلو حدود 40 کیلوگرم از وزن اتومبیل کاسته شده
است.عکس ضمیمه