(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

بنتلی و ارائه نسخه ای جدید از Continental GT برای سال 2011...

کمپانی بنتلی چندی پیش به صورت رسمی از نسخه 2011 مدل کانتیننتال جی تی رونمایی کرد.

این مدل از نظر ظاهری بسیار مشابه مدلی است که قرار است از چرخه تولید این کمپانی خارج شود ولی بنتلی تضمین کرده که تمامی صفحات بدنه کاملا جدید هستند.نگاهی موشکافانه تر به این محصول نشان می دهد خطوط بدنه بسیار برجسته تر از گدشته هستند. بِلت لاین این خودرو بالاتر بوده و شیشه های جانبی مقداری طویل تر می باشند. از دیگر تغییرات اعمل شده در این مدل نسبت به مدل پیشین می توان به چراغ جدید عقب، چراغ های جلو که از محصول جدید این کمپانی یعنی مولسان الهام گرفته شده اند و جلوپنجره تجدید نظر شده اشاره کرد. 

درست همانند نمای خارجی، اصلاحات و بهینه سازی های انجام شده در داخل کابین نیز ناچیز می باشند.طراحی کلی کابین به همان شکل پیشین باقی مانده است. از جمله بارزترین مشخصه های مدل 2011 می توان به سیستم سرگرمی جدید، گروه نشانگرهای مرکزی شناور و مواد با کیفیت تر به کار رفته در کابین اشاره کرد. به لطف بهره گیری از صندلی های باریک تر در قسمت جلو، فضای پای سرنشینان عقب به میزان دو اینچ افزایش یافته است. 

 

در بخش عملکردی، مهندسین بنتلی اجزای آلومینیومی سیستم تعلیق، سیستم فرمان جدید و سیستم AWD (انتقال قدرت به تمامی چرخ ها) با نسب 60 به 40 را به این مجموعه فوق لوکس و فوق مدرن اضافه کرده اند.

قدرتی که از طریق سیستم انتقال قدرت این خودرو به چرخ ها انتقال می یابد از یک موتور W12 6.0 لیتری تجدید نظر شده تامین می شود که قادر است قدرتی معادل 567 اسب بخار (423 کیلووات) و گشتاوری برابر 699 نیوتن متر (516 پوند) تولید کند یعنی افزایشی 15 اسب بخاری (11 کیلوواتی) در قدرت و 50 نیوتن متری (37 پوندی) در گشتاور. این افزایش در قدرت و گشتاور خروجی موتور شتاب صف تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو را نیز به میزان 0.2 ثانیه بهبود داده است. 2011 Bentley Continental GT حال قادر است در مدت زمان 4.4 ثانیه، از حالت سکونف به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و در صورتی که راننده همینطور پای خود را بر روی پدال گاز بفشارد، قادر خواهد بود به بیشینه سرعت 319 کیلومتر (198 مایل) بر ساعت دست یابد. برخلاف افزایشی که در قدرت موتور به وجود آمده است، انتظار می رود کانتیننتال جی تی 2011 بتواند 12 مایل در شهر و 19 مایل در آزاد راه را با یک گالن سوخت بپیماید. مدل پیشین این خودرو با این مقدار سوخت قادر بود به ترتیب 10 و 17 مایل مسافت را بپیماید.

اواخر سال آینده میلادی، یک موتور V8 4.0 لیتری جدید نیز به همراه موتور W12 برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد. در مورد این موتور اطلاعاتی ارائه نشده است ولی بنتلی می گوید بسیار به صرفه تر از موتور W12 خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول باید چند ماهی منتظر بمانید. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد