(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

هیوندای ورنا 2011

 

ورنا 2011 ، سومین خودرو در راستای طرح 5 ساله هیوندای برای فتح بازار چین و عرضه تعریفی جدید از کیفیت در این کشور پر تقاضا است .

این خودرو برای اولین بار از سری موتور های جدید هیوندای با نام گاما بهره می برد که در دو حجم 1.6 و 1.4 لیتری با حداکثر توان های 121 و 105 اسب بخار عرضه خواهند شد .ورنای جدید در سیستم فنی اش از سیستم CVVT و آلترناتور هوشمند استفاده می کند و سیستم تهویه و فرمان آن نیز در مدل 2011 با کمپرسور جدید و موتور برقی مجزا طراحی شده اند . موتور 1.4 لیتری تنها برای کاهش قیمت این خودرو روی آن نصب شده که در واقع انتخاب بسیار مناسب تری نسبت به موتور 1.6 لیتری نیز می باشد . این پیشرانه که 105 اسب بخار قدرت دارد با دو گیربکس 5 دنده دستی و 4 دنده اتوماتیک عرضه خواهد شد که در نوع دستی مصرف ترکیبی آن 5.7 لیتر در 100 کیلومتر و در نوع اتوماتیک 6.2 لیتر در 100 کیلومتر است .

این خودرو از شاسی جدیدی با ارتفاع پایین تر بهره می برد و در تست تصادف موسسه CNCAP چین توانسته تمامی 5 ستاره را کسب کند و خود را برای بازار هدفش یعنی چین کاملا ایده آل و بدون نقص نشان دهد .

هنوز قیمت دقیقی برای این خودرو مشخص نشده اما پیش بینی می شود هیوندای قیمتی به مراتب رقابتی تر نسبت به فورد فیستا را برای ورنای جدید برگزیند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد