(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

بنتلی کانتیننتال GTC اسپید

بنتلی چندی پیش اقدام به معرفی مدل جدید gtc speed با حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت نمود که این اتومبیل پرقدرت‌ترین مدل روباز ساخت بنتلی تاکنون می‌باشد. در واقع طیف کامل gtc اکنون با ورود مدل 600 اسبی اسپید که قدرت آن 9 درصد بیشتر از مدل استاندارد gtc بوده و گشتاور آن نیز با 15 درصد افزایش به 553 پوند- فوت رسیده، بیش از پیش ترفیع خواهد یافت.

در حالی که این اتومبیل بیش از دو تن وزن دارد اما بنا بر اعلام بنتلی در صورت باز بودن سقف، تنها با حداکثر سرعت 312 کیلومتر در ساعت با آن می‌توان حرکت کرد. مدل جدید " کانتیننتال gtc اسپید " با یک شبکه رادیاتور تیره و ورودی‌های هوای کوتاه‌تر در جلو از دیگر مدل‌های بنتلی متمایز می‌شود.
در این اتومبیل همچنین از رینگ‌های آلیاژی چند پره بزرگ‌تر به ابعاد 20× j9.5 همراه با لاستیک‌های بسیار قدرتمند پیرلی pzero که به سفارش بنتلی ساخته شد‌ه اند، سیستم تعلیق کوتاه‌تر و ترفیع یافته، لوله اگزوزهای دوتایی پهن‌تر و یک اسپویلر جدید نصب شده بر روی لبه صندوق عقب استفاده شده است.
حداکثر گشتاور موتور دوازده سیلندر دبلیو- شکل این مدل از بنتلی در رنج کاملی از دور موتور یعنی از 1700 تا 5600 دور در دقیقه دردسترس بوده و شتاب از صفر تا 96 کیلومتر در ساعت آن تنها در مدت 4.5 ثانیه حاصل می‌شود. این در حالی است که شتاب از صفر تا 160 کیلومتر در ساعت این اتومبیل 10.6 ثانیه اعلام شده است.
به گفته دکتر فرانتس ژوزف پافگن، رئیس بنتلی، کانتیننتال gtc یک مدل گراند تورینگ روباز زیبا است که مطابق با رسم و رسوم بنتلی ساخته شده و با ترکیب متمایزی که از قدرت، تجمل، کیفیت ساخت و مدرن بودن به همراه دارد هیجان هر بیننده‌ای را برمی‌انگیزاند. با اینحال مدل جدید gtc اسپید پاسخ مناسبی است برای افرادی که ‌خواهان یک تجربه رانندگی جدید در هوای آزاد هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد