(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

لامبورگینی مورسیه‌لگو LP670-4

لامبورگینی پیش از این یک بار از نام sv در اتومبیل‌های خود استفاده کرده است. به کارگیری این نام به معنای ارائه گونه‌ای پرقدرت‌تر از یک مدل لامبورگینی بوده و معمولاً نشان دهنده پایان عمر آن اتومبیل می‌باشد. دفعه قبل که لامبو از نام sv (مخفف عبارت sport veloce) استفاده کرد

 بر روی مدل دیابلو بود. این اتومبیل از قدرت و عملکرد مدل دیابلو vt بهره می‌برد اما با توجه به حذف سیستم چهارچرخ محرک مدل vt، صرفه جویی موثری در وزن آن اعمال شده بود.
اکنون که جانشین مورسیه‌لگو در راه است، نام sv دوباره احیا شده است. اما برخلاف دیابلو sv، مدل جدید " مورسیه‌لگو sv " از یک سیستم چهارچرخ محرک بهره خواهد برد و بدلیل استفاده از پانلهایی از جنس الیاف کربن در بدنه آن، با کاهش وزنی در حدود 100 کیلوگرم روبرو شده است. همچنین قدرت این اتومبیل نسبت به مدل استاندارد lp640 حدود 30 اسب بخار افزایش خواهد یافت. بدین ترتیب به نظر می‌رسد گونه جدید sv دارای شتاب از صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.2 ثانیه باشد.
البته برای آنهایی که معتقدند مورسیه‌لگو برای استفاده روزمره دیگر عادی و یکنواخت شده، مدل جدید sv به آنها کمک خواهد کرد تا متمایزتر از دیگران باشند. از همین رو انتظار می‌رود این اتومبیل با بدنه‌ای به رنگ مشکی براق مخصوص همراه با آرم بزرگ sv مانند مدل دیابلو وارد بازار شود.
مدل جدید " مورسیه‌لگو lp670-4 sv " نخستین حضور خود را در نمایشگاه ژنو تجربه خواهد کرد. ظاهراً تنها 350 دستگاه از این اتومبیل ساخته خواهد شد که زمان تحویل نمونه‌های تولیدی از ماه ژوئن و با قیمتی در حدود 400 تا 420 هزار دلار پیش بینی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد