(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

مزدا CX-7

خودروی کراس‌اور " مزدا cx-7 " مدل 2010 معرفی شد. علاوه بر تغییراتی که در طراحی داخلی و خارجی این اتومبیل به چشم می‌خورند، مدل جدید cx-7 با یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری جدید به قدرت 161 اسب بخار عرضه خواهد شد که این دقیقاً همان موتوری است که در مدل 2009 " مزدا6 " و مدل 2010 " مردا3 " به کار گرفته می‌شود.

 در صورت تجهیز با این موتور 2.5 لیتری، cx-7 به صورت دیفرانسیل جلو و همراه با یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.
این در حالی است که قوی‌ترین موتور مورد استفاده در مدل cx-7 یک نمونه چهار سیلندر 2.3 لیتری توربوشارژردار به قدرت 244 اسب بخار می‌باشد که به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با تعویض دستی متصل می‌شود.
از تغییرات ظاهری " مزدا cx-7 " مدل 2010 می‌توان به اصلاح طراحی هردو قسمت جلو و عقب شامل یک جلوپنجره پنج نقطه‌ای بزرگ‌تر مشابه همان نمونه بکاررفته در مدل‌های ازنو طراحی شده rx-8، mx-5 و مزدا3 اشاره کرد.
در داخل این اتومبیل نیز کاربرد مواد با کیفیت تر، طرح جدید نشان دهنده‌ها و یک نمایشگر رنگی 3.5 اینچ که در بالای جلوداشبرد نصب شده، جلب توجه می‌کنند. صندلی‌های جلو دارای حافظه سه وضعیته برای صندلی راننده و تنظیم برقی پشتی برای صندلی سرنشین جلو می‌باشند.
سیستم نمایش نقطه کور مشابه نمونه بکاررفته در دو مدل مزدا6 و cx-9 جهت کمک به راننده جهت اجتناب از برخورد با دیگر خودروها در زمان تغییر مسیر یا روبرو شدن با ترافیک اکنون دردسترس خریداران قرار دارد.
" مزدا cx-7 " مدل 2010 همچنین از بهبودهایی در استحکام بدنه، کاهش میزان سر و صدا و لرزش بعلاوه کاهش صدای برخورد باد با بدنه بهره می‌برد. قیمت فروش این اتومبیل هنوز اعلام نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد