(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی
(وبلاگ تخصصی خودرو)

(وبلاگ تخصصی خودرو)

مشخصات فنی خودرو ها-عکسهای خودرو و اطلاعاط خودروئی

معرفی خودرو Altimate Aero

شاید تا به حال نام این اتومبیل را نشنیده باشید. Ultimate دارای یک موتور 8 سیلندر به حجم 12.9 لیتر است. این اتومبیل در دهکده ای کوچک در آلمان به نام Bad Gandersheim تولید می شود.Ultimate یکی از بهترین شاهکارهای کارخانه ی Weinech و اتومبیلی دست ساز است.

اولین چیزی که در این اتومبیل جلب توجه می کند هود بسیار بزرگ آن است وبه دلیل وجود 2 کاربراتور و تنفس عادی موتور نیاز شدیدی به آن دارد.
باید گفت که این اتومبیل قوی ترین و پرشتاب ترین اتومبیل جاده ای است که به سیستمهای کمکی ABS و ESP و ASR و... مجهز است. موتور آن که تا 8000 دور دوران می کند قادر به تولید نیروی 1100 اسب بخار در دور موتور 7000 و گشتاور 1760 نیوتن متر در دور موتور 5600 می باشد. شتاب 0 تا 100 برای این ماشین معنی ندارد چرا که شتاب 0 تا 200 آن تنها 4.9 ثانیه و کمتر 0 تا 100 پورشه 911GT2 است. شتاب 0 تا 300 آن برابر با 10 ثانیه است و این زمانی است که فراری انزو تازه سرعت 200 را رد کرده است. البته قبل از اینکه توان این اتومبیل را بیازمایید ابتدا باید لاستیکهای ساخت پیرلی را کمی گرم کنید و پس از 20 کیلومتر رانندگی که دمای موتور را به حد مطلوب می رساند این هیولا قدرتش را نمایان خواهدکرد وتا زمانی که جراتش را داشته باشید می توانید پدال گاز را فشار داده و بر سرعت و شتاب خودرو بیافزایید !
بدنه از جنس فیبر کربن ساخته شده و متعلق به مدل جاودانه ی Cobra427 است. سیستم تعلیق آن در هر چرخ از نوع مستقل است و می توان ارتفاع و میزان سفتی آن را تنظیم کرد. شاسی از لوله های 4 اینچی که همانند سیستم تعلیق از جنس آلیاژهای آلومینیوم و تیتانیوم است ساخته شده. سیستم ترمز ساخت برمبو است که شامل دیسکهای خنک شونده و لنت های مسابقه ای می باشد. رینگ ها ار نوع آلومینیومی 3 تکه 18 اینچی هستند که لاستیک های دیواره کوتاه پیرلی در سایزهای 255/40ZR18 در جلو و 315/35ZR18 در عقب آنها را می پوشانند. گیربکس از نوع 4 سرعته دستی بوده و سیستم انتقال نیرو که نیروی موتور را به چرخ های عقب منتقل می کنند برای حضم گشتاوری معادل 2000 نیوتن متر تقویت شده اند. برای تودوزی اتومبیل از بهترین چرم انگلیسی و مطابق میل مشتری و برای کف کابین از فرش های دست بافت استفاده می شود.در آخر باید گفت که تنها 15 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد 

عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد